Při stěhování firem je důležité opatrné zacházení s drahou kancelářskou technikou. Samozřejmostí také je práce profesionálních stěhováků a řidičů. Zkušenou společnost poznáte i tak, že na sebe bere zodpovědnost s rozebráním a zabalením nábytku.

Nabídkou stěhovací agentury může být i bezplatné ocenění práce. Ať se při stěhování jedná o firmu, banku nebo jiný podnik, důležité je přesné naplánování. Například stěhování kanceláře musí být naplánováno tak, aby to zaměstnance omezilo v práci co nejméně.

Díky zkušeným stěhovacím firmám získáte

  • předběžné bezplatné ocenění
  • kvalitní balící materiál
  • úplnou materiální zodpovědnost ze strany společnosti
  • kvalifikovaný pracovní personál
  • možnost stěhování o víkendech a ve svátky
  • nabídku služeb 24 hodin denně

Fáze stěhování kanceláře

  1. Před začátkem stěhování k vám přijede manažer, který kontroluje celý proces stěhování. Odhadce sestaví rozpočet a poté se podepisuje smlouva. Platba se zpravidla provádí po skončení prací.
  2. V domluvený čas k vám přijede tým stěhováků, který s opatrností demontuje nábytek i zařízení, vše zabalí a označí. Křehké předměty se balí speciálním způsobem.
  3. Po naložení následuje převoz ve speciálně zařízených dopravních prostředcích.
  4. Na místě se věci vynosí, vybalí a nábytek se smontuje.
  5. Rozestavění nábytku probíhá na přání zákazníka. Poté je vše zkontrolováno, uklizeno a vaše kancelář je připravena k práci.